2010. június 6., vasárnap

Egy hosszú nap




Tegnap volt az első találkozója a varrós szakkörnek.
Nagyon jó volt a hangulat, megismertük egymást, jókat beszélgettünk...

Marika megmutatta nekünk , hogy kell készíteni gézből rózsát.
Sárgát még Ő , de már a pirosat én készítettem.

Marika mindenkit megajándékozott az általa készített mintával, amit "kukacolt"




Lanától kaptam ezt a szép párnát:



Közös varrásnál pedig ilyen baglyot készítettük.


Szép , hosszú , de kellemes nap volt a tegnapi.


3 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök hogy meg ismertelek .
    Nagyon jól éreztem én is magam a kis varrós szakkörünkbe.
    Szép nap volt!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép párnát kaptál!!!Örülök hogy megismertelek és remélem a következő varrós összejövetelen is találkozunk!!!:DDD

    VálaszTörlés
  3. Micsoda szuper napotok volt! Nagyon szép ajándékokat kaptál.
    Megnéztem a képeket a varrószakkörös blogon is. :)

    VálaszTörlés